GENEL HASTANE KURALLARI
1.Hekiminizin hastalığınızın seyriyle ilgili olarak vereceği eğitime/bilgilendirmeye uyunuz.
2.Tedaviniz sürecinde ihtiyaç duyduğunuz tıbbi cihaz ve bakım ekipmanlarının kullanımına dikkat ediniz, gerektiğinde hemşirenizden yardım isteyiniz.
3.Tüm tanı ve tedavi işlemleri öncesi hasta kimliğinin doğrulanması gerekir. Bu sebeple tanımlayıcı kimliklerin taburcu olana dek takılı olması gerekmektedir.
4.Kıymetli evrak, para ve ziynet eşyalarını hasta dolaplarında bırakmayınız.
5.Hasta odası ve servis koridorlarında yüksek sesle konuşmayınız, gürültü yapmayınız.
6.Düşme riskine karşı alınan önlemlere riayet ediniz.
7.Hastanemizde yattığınız süre boyunca yatağınızın başında bulunan hemşire çağrı zilini kullanarak hemşirenize ya da hemşireniz aracılığıyla bakımınızla ilgili diğer bölüm çalışanlarına erişebilirsiniz. Banyo ve tuvaletlerde de hemşireye ihtiyacınız olduğunda butona basınız. Yere düştüyseniz butondan sarkıtılmış ipi çekiniz.
8.Her hasta/hasta yakını kendi odasında bulunan tuvalet ve banyoyu kullanabilir.
9.Yatan her hasta kendi odasında bulunan telefonu kullanabilir. Hastanıza, hastanemiz 0 222 211 95 95 nolu telefon oda numarasını tuşlayarak ulaşabilirsiniz. Hastane içi aramalarda diğer dâhili telefonları da kullanabilirsiniz.
10.Doktor vizitleri ve tıbbi bakım sırasında hasta yakınları hasta odalarından çıkmalıdır. Gerekli durumlarda hekiminize ilgili hemşire tarafından ulaşılacaktır.
11.Hastane İçerisinde sigara ve alkol kullanımı yasaktır.
12.Klinikler için Hastane Yönetimi’nin belirlediği gün ve saatlerde hastalarınıza ziyarette bulunabilirsiniz. Yoğun Bakımda yatan hastalar için ziyaret ve bilgilendirme saatleri ise belirlenen kurallar doğrultusunda yoğun bakım kapılarında asılı olarak bulundurulmaktadır.
13.Pandemi, doğal afet vb. olağanüstü durumlarda hizmet sürecini etkileyen tüm işleyişlerde hastane yönetimi bilgisi dahilinde değişiklikler olabilir. İlgili bölüm sorumlusuyla görüşerek doğru bilgiye ulaşabilirsiniz.